Wsparcie IT
Outsourcing IT
Od w pełni outsourcingowego wsparcia IT po zarządzane rozwiązania informatyczne, zaspokajamy potrzeby informatyczne organizacji z wielu branż. Dowiedz się więcej o naszym podejściu do wsparcia IT:
WSPARCIE TECHNICZNE IT HELPDESK
Jesteśmy jedną z wiodących firm zajmujących się pomocą techniczną IT, zapewniającą kompleksowe wsparcie IT małym, średnim i dużym organizacjom. Dla zainteresowanych klientów świadczymy wsparcie techniczne dla administratorów.
Zapewniamy pomoc w przypadku awarii/naprawy, odpowiedzi na pytania oraz zaawansowaną pomoc techniczną w zakresie infrastruktury IT, usług w chmurze, aplikacji biznesowych i nie tylko.
Oferując responsywne wsparcie, gwarantujemy rozwiązanie problemów IT w ramach umowy SLA
Priorytetowo traktujemy także kwestie o znaczeniu krytycznym dla biznesu, zapewniając, że przestoje naszych klientów są ograniczone do minimum.
Ponad 99% problemów rozwiązujemy zdalnie , korzystając z naszej wiodącej w branży technologii pomocy technicznej. To czyni nas idealnym partnerem dla zdalnego wsparcia IT.
PROAKTYWNE WSPARCIE
Oprócz wsparcia technicznego, zapewniamy proaktywne wsparcie IT mające na celu ograniczenie przestojów biznesowych związanych z infrastrukturą informatyczną.
Poprzez nasze usługi NOC, zapewniamy zdalne monitorowanie systemów aby zapewnić dobry stan infrastruktury i systemów IT naszych klientów.
Wykrywając problemy i zapobiegając im, zanim wystąpią, oszczędzamy czas i pieniądze organizacji.
Nasz monitoring ostrzega również klientów o konieczności wymiany zużywającego sprzętu, zapobiegając niezaplanowanym przerwom w pracy i dając czas na świadome decyzje dotyczące wymiany lub wdrożenia nowych rozwiązań. Stosowane przez nas systemy pomagają również w automatycznym zarządzaniu poprawkami i wdrażaniu aktualizacji użytkowanego oprogramowania ograniczając tym samym podatności na ataki z zewnątrz.
KORZYŚCI Z NASZYCH USŁUG WSPARCIA IT
Bezpieczne przejście na nasze usługi wsparcia IT
Jako doświadczona firma IT wiemy, że zmiana dostawców usług IT dla organizacji lub przejście na całkowity outsourcing IT może wydawać się trudne i obarczone ryzykiem.
Dlatego opracowaliśmy proces przenoszenia organizacji do naszego zarządzanego wsparcia IT, który jest minimalizuje wszystkie ryzyka.
Wykorzystujemy standardowe w branży rozwiązanie programowe do przechowywania informacji w systemach i konfiguracji. Oznacza to, że przeniesienie wszystkich kluczowych informacji do naszych systemów może zająć tylko kilka dni.
Wszystkie prace poprzedzone są gruntownym audytem IT.