+48 32 785 90 00
info@salutaris.com.pl

Wsparcie IT

kontakt2
WSPARCIE TECHNICZNE
WSPARCIE TECHNICZNE

Jesteśmy wiodącą firmą wsparcia IT dla małych, średnich i dużych organizacji.

Jesteśmy wiodącą firmą wsparcia IT dla małych, średnich i dużych organizacji.

Outsourcing IT

Od w pełni outsourcingowego wsparcia IT po zarządzane rozwiązania informatyczne, zaspokajamy potrzeby informatyczne organizacji z wielu branż. Dowiedz się więcej o naszym podejściu do wsparcia IT:

WSPARCIE TECHNICZNE IT HELPDESK

Jesteśmy jedną z wiodących firm zajmujących się pomocą techniczną IT, zapewniającą kompleksowe wsparcie IT małym, średnim i dużym organizacjom. Dla zainteresowanych klientów świadczymy wsparcie techniczne dla administratorów.

Zapewniamy pomoc w przypadku awarii/naprawy, odpowiedzi na pytania oraz zaawansowaną pomoc techniczną w zakresie infrastruktury IT, usług w chmurze, aplikacji biznesowych i nie tylko.

Oferując responsywne wsparcie, gwarantujemy rozwiązanie problemów IT w ramach umowy SLA

Priorytetowo traktujemy także kwestie o znaczeniu krytycznym dla biznesu, zapewniając, że przestoje naszych klientów są ograniczone do minimum.

Ponad 99% problemów rozwiązujemy zdalnie , korzystając z naszej wiodącej w branży technologii pomocy technicznej. To czyni nas idealnym partnerem dla zdalnego wsparcia IT.

PROAKTYWNE WSPARCIE

Oprócz wsparcia technicznego, zapewniamy proaktywne wsparcie IT mające na celu ograniczenie przestojów biznesowych związanych z infrastrukturą informatyczną.

Poprzez nasze usługi NOC, zapewniamy zdalne monitorowanie systemów aby zapewnić dobry stan infrastruktury i systemów IT naszych klientów.

Wykrywając problemy i zapobiegając im, zanim wystąpią, oszczędzamy czas i pieniądze organizacji.

Nasz monitoring ostrzega również klientów o konieczności wymiany zużywającego sprzętu, zapobiegając niezaplanowanym przerwom w pracy i dając czas na świadome decyzje dotyczące wymiany lub wdrożenia nowych rozwiązań. Stosowane przez nas systemy pomagają również w automatycznym zarządzaniu poprawkami i wdrażaniu aktualizacji użytkowanego oprogramowania ograniczając tym samym podatności na ataki z zewnątrz.

tlo2

Omów swoje wymagania IT

Uzyskaj wycenę
usług wsparcia IT
Uzyskaj wycenę
usług wsparcia IT

Niezależnie od tego, czy szukasz nowego dostawcy, czy po prostu chcesz porównać swoje obecne koszty.

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać niezobowiązującą wycenę wsparcia IT:

Niezależnie od tego, czy szukasz nowego dostawcy, czy po prostu chcesz porównać swoje obecne koszty.

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać niezobowiązującą wycenę wsparcia IT:

KORZYŚCI Z NASZYCH USŁUG WSPARCIA IT

Slide
IT HELPDESK
Usługi helpdesk świadczy zespół doświadczonych inżynierów. Użytkownicy mogą uzyskać pomoc korzystając z systemu ticketowego zgodnie z zamówionym poziomem usług (SLA).
Proaktywne wsparcie
Monitorowanie sieci i infrastruktury serwerowej oraz proaktywne wdrażanie poprawek zabezpieczeń, zapobiegają problemom technicznym i ograniczają ryzyka niedostępności usług.
Specjalizacje
Bezpieczeństwo IT, Infrastruktura serwerowo-macierzowa, rozwiązania sieciowe, usługi chmurowe.
Skalowalne wsparcie
Duży zespół i szeroki zakres doświadczeń oznaczają, że nasze usługi wsparcia IT mogą rosnąć wraz z Twoim sukcesem
Doskonała obsługa klienta
Dbamy o zadowolenie naszych klientów. Średnia długość naszych relacji z klientami wynosi kilkanaście lat.
Opłacalność
Nasze usługi są nawet o 40% tańsze niż wewnętrzne zasoby IT i znacznie bardziej wydajne.

Bezpieczne przejście na nasze usługi wsparcia IT

Jako doświadczona firma IT wiemy, że zmiana dostawców usług IT dla organizacji lub przejście na całkowity outsourcing IT może wydawać się trudne i obarczone ryzykiem.

Dlatego opracowaliśmy proces przenoszenia organizacji do naszego zarządzanego wsparcia IT, który jest minimalizuje wszystkie ryzyka.

Wykorzystujemy standardowe w branży rozwiązanie programowe do przechowywania informacji w systemach i konfiguracji. Oznacza to, że przeniesienie wszystkich kluczowych informacji do naszych systemów może zająć tylko kilka dni.

Wszystkie prace poprzedzone są gruntownym audytem IT.

Centrala Katowice

Salutaris Sp. z o.o.
ul. Henryka Dulęby 5
40-833 Katowice

  +48 32 785 90 00

  info@salutaris.com.pl

Oddział Bielsko-Biała

ul. Strażacka 81
43-382 Bielsko-Biała

  +48 609 310 930

 bielsko@salutaris.com.pl

Oddział Warszawa

ul. Skaryszewska 7
03-802 Warszawa

  +48 609 310 933

 warszawa@salutaris.com.pl